برند های ارجینال

چرا ساعت های رولکس گران هستند؟

واقا چرا ساعت رولکس گران هستند ؟ این سوالی است که بیشتر مخاطبان بعد از شنیدن قیمت این محصولات به ذهنشان می آید اینجا مقاله ای برای شما تنظیم کردیم که گوشه ای از کیفیت ساخت و تولید و مقادیری که ارزش این ساعت رو گران قیمت کردند براتون آماده کنیم .

چرا ساعت رولکس گران هستند
چرا ساعت رولکس گران هستند

فقط چهار کارخانه در کل دنیا

جالبه بدونید در دنیا رولکس فقط و فقط 4 کارخانه تولید محصولاتش را داراست و جالبتر از اینکه هیچکس به جز پرسنل خود حق ورود به این کار خانه را ندارد!

مقاله ساعت های رولکس

تعداد محدود تولید

ساعت هایی که رولکس تولید میکند به تعداد محدودی هستند مثلا از سری ساب مارینز مدل پی فقط 300 عدد در دنیا وجود دارد که هر کدام آن علاوه بر قیمت ذاتی خود یک ارزش معنوی نیز به همراه دارد ولی آیا باز میتوان قیمت های بسیار بالای این برند رو به همین دلیل دانست ؟؟؟

قیمت رولکس

استیل خاص که فقط رولکس استفاده میکند

شاید برایتان جالب باشد بدانید نوع استیلی که رولکس استفاده میکند هیچ ساعت ساعت سازی در دنیا از آن استفاده نمیکند شاید بپرسید چرا؟ با وجود آزمایشگاه های پیشرفته براحتی میتوان از آلیاژ آن مطئن شد و همین طور هم هست !

ساعت های رولکس

دلیل تک بودن استیل محصولات این برند که سایر برند ها توان استفاده آنرا ندارند نوعی آلیاژ استیلی است که بسیار گران قیمت بوده و برای تهیه آن برای ساعت مقعول بنظر نمیرسد همچنین علاوه بر آن این نوع آلیاژ نیازمند ماشین آلات مخصوص به خود است که ممکن است دستی و اختصاصی رولکس آنها را سفارش داده و هیچکس نوع دستگاه را نمیداند!

آزمایشگاه اختصاصی و فوق پیشرفته

جالب است بدانید رولکس آزمایشگاهی فوق پیشرفته ای دارد که تمامی تست های ساعت خود را آنجا انجام میدهد بار ها در کلیپ های منتشر شده شاهد خورد شدن ساعت ها یا ماندن چند ماه زیر آب را مشاهده کردیم !

رولکس ارجینال

طلاهای خاص و بخصوص

طلاهای استفاده شده این برند در کارخانه تولید میشوند و جالب است بدانید اولین طلایی که به رنگ رزگلد استفاده شده توسط این برند بوده است .

آیا میدانستید طلا و شمش های موجود در این کارخانه از بزرگترین بانک های سوییس هم دارایی بیشتری دارد ؟؟ و همچنین شمش هایی نیازمند تدابیر امنیتی فوق پیشرفته ای است! رولکس برای امنیت این چهار کارخونه خیلی هزینه میکند و دزدی از آنجا نیازمند یک جیزباند را دارد !!

تولید 80% دستی و 20% ربات

رولکس اولویت تولید خودش رو دستی تنظیم کرده ولی بعضی از موارد نشان داده است که به دلیل دقت بسیار بالا که از انسان برنمی آید رولکس از ربات های مخصوصی استفاده میکند که شاید در هیچ کجا نباشد .

چرا ساعت های رولکس گران هستند؟

ارتشی از سنگ شناسان

رولکس ارتشی از زمین شناسان سنگ شناسان و…. دارد که فقط وظیفه آنها گشت و گذار و کشف نمونه های جدید است جالب است بدانید از 2 میلیون نمونه کشف شده رولکس فقط 10 مورد آنرا برمیگزیند که کمیاب ترین و بهترین آلیاژ موجود در جهان است .

تولید هر ساعت یکسال زمان میبرد!

جالب است بدانید هر ساعتی که در رولکس تولید میشود حدودا یکسال زمان میبرد!! این یکسال نشان دهنده دقت بسیار بالای آن در کیفیت ساخت و… است .

حالا با این اوصاف خیلی منطقی تر به نظر میرسد قیمت های این ساعت که ارزانترینن مدل آن امروز 2300 دلار است فکر نمیکنم کسی عاشق ساعت باشد و رولکس را دوست نداشته باشد !

حالا شما نظرات خودتونو برامون در مورد اینکه چرا ساعت های رولکس گران هستند، بنویسید شما ترجیح میدهید در کشورمون برای این ساعت هزینه کنید ؟؟ نظرات خودتونو در مورد ساعت های طرح و کپی هم برامون بنویسید .

0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *